Tuesday, November 30, 2010

[.kIsAh Kami.]

cicak.sipot.hippo
unik kan?
hahaa..nilah kisah kami..
waa syg bangat sama lu olang..;))
dari menengah smpi lah skang..
Alhamdulillah kekal sbgi SAHABAT...
sebap kte kan '3S'
nk tau ape 3S?
sahabat.sehidup.semati.(tiru trademark cter ayOub) gaga..
wlu jauh dimata..tapi tetap dihati kan??
sebap..sahabat sejti sentiasa dihati..;))
Gmbar brOk kt ats 2 mser ktOwg tgk 'Skyline'..hajat nk tgk H.Potter..
lmbt sgt lah pulak kan...budak kecik taleyh balik lmbat pejol ckp..kesian yana..hak3..
apE best nk tau dOrg neyh??
dorg neyh lah susah sng dgn aku..tau menghrgai aku dan syg aku..yeke weeii??haha
anyway kOrg adlh tErhebat!
gEgak Gempita wyg ktEr tgk Lelabah besar kan?kan?haha
seat wyg diduduki oleh dari kiri din.nisah.yana.aku.shahrul.pejol.haha

meniti hari di KLUANG..
Okeh!nie fasa ke-2..
tengs tu Din coz blnjer rojak datz ptg ngn hUjnnyer ptg 2..dugaan...
Pejol n Shahrul..dpt gak jmpe arn..dah kOrg bsing sgt aku terperOk je at umah kn..;p
x lupe juga kpdE sI Galah panjg..jeng3..siapakah??
si Damanhuri lew sapa lg cek Oii..(tengs beb lnjer greng pIsg dgn apE kejdah sEmunye)..
seDap weeii..t ley aku blik salu Ko pyUng..haha
utk iela...sory dear mai singgah x bgtau..sjer buat sprise mau ketemu..ekeke
dn dgn muke x malu lapy iela jd mgse upload gmbr..hehe
Buat atiqah..semgt toL skang..HEHE..lepak jap jer kat kdi kO..sory syg!

p/s: Anda adlh yG terpilih jmpe aku yg susah nk lepak sgt neyh..haha


p/s: Jgn tiru adEgan tdK bErmoral ini.. ;p

Wahai nisah(hippo)..
hang tau dak aq syg kt hang??haha
beb tengs a lot dear..always disisi aku x kire time airmata,fulus kering semua hg ada..
susah nk dpt Shbt mcm hang nieyh..;p
dear..always ingt ujian yg kter terime lbh memtgkn kter..;))


Wahai si kurus kuh!gaga
sOry yunk gmbr terbaru kter due x de..;((
hg lew aku syg lagi lamer dari nisah(jgn mrh nish)..hOho..dari form1..lame yer??huhu
yana,maseh rajin teman aku jln2..hehe..time akak aq akad nikah lupe lak kter nk bgmbr yer..
rugi tol2..lupe sgt2..sOry2..
Allah x pnh pisahkan kter kan wlupOn kter bercAnda hampir se-Abad..haha
sebap relation kter ikhlas..dn pnOh kepercayaan..hoho..
mesti kO nk munth kan?haha
jiWg lak..alah mcm kO x bese aku yg jiWang mawang nieyh..haha
The last words 4 u beb aq syG ko mcm adeq aku psai kO kecik..haha(nada jht)

P/s: Buat Yana n Nisah..hopE kter ber SAHABAT nie smpi naek pelamin dan beranak pinak or even smpi dah kerepOt lah sng cter..;p
aku syg kOrg sgt..sobs2..nges nieyh auww...wAaaa!!..;p

No comments:

Post a Comment